Yeahhhhhh,new year . . . tiap2 tahun dengar perkataan ni . .Setiap kali masuk new year,mesti orang akan tanye
"Ape azam tahun ni ?? " KANKANKAN ? ?
Aku malas nak pikir pasal azam ni lagi . Aku just ikot je ape yang akan jadi . . Sebab tak semua yang dirancang akan jadi . .
Macam malam new year tahun ni,aku hanye tengok tv , makan2 ngn housemate aku , lepak2 dalam umah jelah . . Bertemankan bunyi2 mercun yang kuat giler kat area umah sewa aku :p Tah pape sorang2 bakor mercun , memekak jew =="
Then dalam pukol 2pg, gayot jap . .Tak semena2 'dye' tanye pasal aku ng ex aku dulu . .
Aku ngn touching nye , letak telepon , menangis semahu2 nye . . Tak tahan , sumpah . . Sumpah sdey giler . .
Dahla break 1hb , maksodnye new year ni genap aa sebulan break . PAHAM ??
Ya Allah , tibe2 jadi tak kuat . . Tibe2 sye rindu kat awak . .
Tapi kenape ? ? Hmmmmm,banyak sangat kot memori aku ngn dye dulu . .Sampai pernah satu hari termimpi2 sampai member kejut tanye kenape . . Haiyoooo,pelik lah . .
Malam new year aku dah jadi macam tak bermakne kot . .Tapi,pagi nak g kelas , aku gagahkan jugak hati dan diri aku ni . Biarlah ape pon yang jadi , aku kena teroskan hidop . . Tak bermakne aku hilang dye , aku akan hilang segalenye . .Hidop perlu diteruskan . .
#INGIN KU TINGGALKAN DUNIA 2011 YANG DULU UNTUK LEBIH MAJU LAGI , MEMORI YANG BANYAK MEMBUATKAN AKU MERANA , SUKA DAN DUKA , KENANGAN CINTA YANG TIDAK KESAMPAIAN DENGAN SI DIA , KERANA APA YANG TERTULIS , TIDAK BOLEH DIPADAM ATAU DIBERI PELUANG UNTUK DIPUTARKAN KEMBALI MASE YANG DULU , BERSABARLAH DI ATAS SURATAN DAN DUGAAN YANG DIBERIKAN ,KERANA TIADA YANG SEMPURNE , MLAINKAN DI ATAS SANA :) #
So,the end :) Thanks :) Kbai . .
Haruslah kena senyum sokmo , sebab dunia akan turut tersenyum :)


No comments:
Post a Comment